10 Edtech people to watch in 2018 [INFOGRAPHIC]

Znasz powiedzenie "Jedyną stałą jest zmiana". Życie oznacza zmiany, a każdy jego aspekt jest nimi dotknięty. Dzięki - lub z powodu - technologii zmiany zachodzą w szybszym tempie niż kiedykolwiek wcześniej, a edukacja nie stanowi tu wyjątku. Edtech ciągle się zmienia.

Trendy w technologii Edtech pojawiają się i znikają. Podczas gdy niektóre z nich są warte naśladowania lub przynajmniej rozważenia, inne przepadają w otchłani czasu. Jak rozpoznać, który jest który? Nie ma na to dobrej odpowiedzi, ale obserwowanie właściwych osób nie zaszkodzi. Kim są ci właściwi ludzie? Na to pytanie również nie ma idealnej odpowiedzi.

Jednak to, co dzieje się obecnie w branży edtech nie byłoby możliwe bez pasji ludzi do edukacji i technologii. Wszystkie trendy i wszystkie postępy w edukacji opierają się na żyjących ludziach, którzy chcą uczynić świat lepszym miejscem.

Mogą to być edukatorzy, którzy są bezpośrednio zaangażowani w proces przekazywania wiedzy w klasie, administratorzy wszelkiego rodzaju instytucji edukacyjnych, decydenci, biznesmeni, aktywiści, badacze, blogerzy i tak dalej. Niektórzy z nich są bardziej głośni, inni bardziej nieśmiali, ale jedno jest pewne: tam, gdzie jest wybuch pasji, dzieją się dobre rzeczy.

Top 10 osób z branży edtech do obserwowania w 2018 r.

Bez dalszych ceregieli, oto bardzo subiektywna lista 10 takich osób, które są aktywne w krajobrazie technologii edukacyjnych i wywierają w nim wpływ dzięki swojej pracy i poświęceniu.

    Jennie Magiera Imię Jennie jest niemal synonimem "edventures". Wierzy, że każda klasa może być miejscem dla tych edukacyjnych przygód - lub skoncentrowanych na uczniu, opartych na pasji doświadczeń edukacyjnych - pomimo wielu wyzwań stojących przed dzisiejszymi szkołami. Jest dyrektorem programowym EdTechTeam i aktywną zwolenniczką rozwoju zawodowego dla nauczycieli na całym świecie. Rebecca Stromeyer Jako Dyrektor Wykonawczy ICWE, Rebecca Stromeyer jest orędowniczką e-learningu od dziesięcioleci, organizując jedne z najbardziej popularnych wydarzeń edukacyjnych na świecie: OEB Global i eLearning Africa. Obie te konferencje e-learningowe, wraz z jej innymi wydarzeniami związanymi z edukacją, gromadzą tysiące ludzi rocznie, aby wymieniać się pomysłami i uczynić szkoły na całym świecie lepszym miejscem do nauczania i uczenia się. Rafranz Davis Blogerka, mówczyni, autorka, zwolenniczka technologii i znaczący głos w mediach społecznościowych, Rafranz Davis dąży do zniwelowania cyfrowej przepaści w szkołach. Cała jej kariera koncentruje się wokół dawania uczniom i nauczycielom możliwości dzielenia się swoimi głosami z całą społecznością i światem. Jest laureatką ISTE's Outstanding Leadership Award 2017 i posiada wiele innych wyróżnień branżowych, w tym Microsoft Innovative Education Expert i Global Minecraft Mentor. Thomas Murray Były dyrektor szkoły i nauczyciel, Thomas Murray jest pasjonatem właściwego wdrażania cyfrowego nauczania i spersonalizowanego profesjonalnego uczenia się. Jest dyrektorem ds. innowacji w Future Ready Schools, która dostarcza strategie wdrożeniowe dla skoncentrowanego na uczniu, spersonalizowanego nauczania dla szkół K-12. Jest również współzałożycielem #edtechchat, cotygodniowego forum technologii edukacyjnych na Twitterze, gdzie setki pedagogów z całego świata dyskutują o cyfrowym uczeniu się. Angela Maiers Słynny cytat Alberta Einsteina brzmi: "Każdy jest geniuszem. Ale jeśli oceniasz rybę na podstawie jej zdolności do wspinania się na drzewo, to przez całe życie będzie ona wierzyć, że jest głupia." Angela Maiers mówi dalej: "Jesteś geniuszem... A świat potrzebuje twojego wkładu." Maiers jest głęboko przekonana, że każdy uczeń ma znaczenie i ta idea leży u podstaw ruchu Genius Hour. Pracuje z nauczycielami i uczniami wszystkich klas i zachęca ich, by dostrzegli swoją moc wpływania na świat w pozytywny sposób. Mark Anderson Mając ponad 20 lat doświadczenia w pracy w klasie, Mark Anderson wie, że słuchanie głosu uczniów podczas tworzenia programów cyfrowych w szkołach jest równie ważne jak sama technologia. Wie, że pedagogika nie jest czymś, o czym można zapomnieć w każdym cyfrowym przedsięwzięciu. Mark pisze bloga ICT Evangelist, jest konsultantem i mówcą, a także wykorzystuje swoje doświadczenie jako były dyrektor szkoły, aby promować sensowne wykorzystanie technologii informatycznych w klasie. Richard Culatta Richard Culatta jest obecnym dyrektorem generalnym International Society for Technology in Education (ISTE) i byłym dyrektorem Biura Technologii Edukacyjnych w Departamencie Edukacji Stanów Zjednoczonych. Rozpoczął swoją karierę w klasie jako nauczyciel w szkole średniej, a w trakcie swojej kariery nauczał nauczycieli i krajowych liderów na całym świecie w zakresie wykorzystania technologii jako narzędzia do ponownego wyobrażenia sobie nauczania. Jego praca koncentruje się na wspieraniu innowacji poprzez edukację. Anthony Salcito Anthony Salcito pełni funkcję wiceprezesa ds. światowej edukacji w Microsoft USA, aby realizować misję firmy polegającą na zwiększaniu roli technologii w klasie. Jego celem jest przekształcenie sposobu, w jaki się uczymy, przy wsparciu najlepszych technologii, aby pomóc w budowaniu umiejętności krytycznych dla nowoczesnego, globalnego miejsca pracy. Jest również autorem bloga Daily Edventures, który przedstawia inspirujące historie pedagogów, studentów, liderów edukacji i dyrektorów szkół z całego świata. Phil Hill Phil Hill jest współwydawcą bloga e-Literate, współproducentem e-Literate TV i partnerem w MindWires Consulting. Ze zdolnościami analitycznymi, wskazuje trendy w e-learningu i wyjaśnia ich implikacje dla sektora edukacji online. Wykorzystuje swoje doświadczenie, aby pomóc szkołom, dostawcom technologii edytorskich i decydentom politycznym w rozważaniach nad wdrażaniem nowych inicjatyw. Eric Sheninger Eric Sheninger jest wielokrotnie nagradzanym byłym dyrektorem, który zmienia sposób, w jaki szkoły myślą o technologii i z niej korzystają. Jego głównym celem jest pomaganie szkołom w wykorzystaniu możliwości technologii informatycznych i użyciu ich nie tylko do nawiązania kontaktu z uczniami, ale także do pomocy w osiąganiu przez nich wyników w nauce. Jest starszym pracownikiem i liderem w dziedzinie cyfrowego przywództwa w International Center for Leadership in Education (ICLE) i autorem Pillars of Digital Leadership, ram określających konkretne obszary kultury szkolnej, które mogą zostać ulepszone dzięki technologii.

I tak oto kończy się nasza bardzo subiektywna lista osób, które warto mieć na oku w tym roku, jeśli chcesz być na bieżąco z ciągle zmieniającym się krajobrazem edtech. Kogo jeszcze byś do niej dodał? Po więcej artykułów związanych z e-learningiem zapraszamy do naszej kategorii e-learning.